måndag 19 januari 2009

Kort i limegöna färger


Det är svårt att återge färgerna helt så här sent på kvällen. Kortet går i alla fall i limegröna toner. Jag vet inte om jag är riktigt klar med kortet ännu. Kanske stämplar jag dit ett grattis eller någonting under bilden sedan. Det beror på vem jag ska ge kortet till. Stämpeln på kortet kommer från Stampin´Up.

Den observante kanske märker att jag inte just använder mig av stämpelfigurer som hänglar eller magnolior till mina kort. Redan då, för lite drygt 1 år sedan då jag började att göra kort så kände jag att de inte är "min grej". Jag letar efter alternativa stämplar och använder mig gärna av spellbinders och andra dekorationer istället för dem. Visst har jag massor av hänglar och magnolier, men de ligger bara där i min stämpellåda. Jag får ingen inspiration av dem alls.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar