tisdag 20 januari 2009

Kort med trollslända


Min förkylning är envis och mina ledigdagar har gått åt till att vila. Det är inte så mycket som man orkar göra, men ett kort har jag i alla fall lyckats få till :-)
På det här kortet så har jag använt mig av ett papper som hetet Imaginisce Roman Columns. Det prickiga är samma papper fast baksidan som jag har embossat med Cuttlebugs embossingfolder Swiss dots. Den runda cirkeln och scallopedcirkeln har jag gjort med spellbinders. Trollsländan är qk rev-0066. Den är retired men jag har lyckats få tag i den på eBay.

1 kommentar:

  1. Tack för dina ord i min blogg, det värmer =)

    Ja, världen är liten som du skrev, har varit inne i din blogg någon gång då och då men inte har jag förknippat dig med din grafiska hemsida. Tack för att du gör så fina saker =)

    Hoppas du kryar på dig snart och vill passa på att säga att jag gillar dina alster du visar upp i denna bloggen också =)

    Mvh MariaT

    SvaraRadera