tisdag 2 juni 2009

Ha en skön sommar!


Under den här tiden på året så har jag inte alls lika mycket lust att pyssla som annan tid, så jag gissar att det inte kommer att uppdateras så mycket här på bloggen. Men ibland så blir man ju så där riktigt pysselsugen och bara måste göra någonting, så visst kan det ju kan hända att det dyker upp någonting här under sommaren ändå :-)

Idag så anlände min nyaste Martha Stewart punch- Branch heter den och är jättefin.
Det första som jag provade var om den orkade stansa genom cardstock, och visst gjorde den det utan problem. De är toppen dessa Martha Stewart punchar!
Dessa kan man använda som skira blad till blommor om man stansar dem i grönt eller annan färg. Stansar man ut dem i vitt så blir det frostiga blad till vinterkorten.

Visst är den fin!

2 kommentarer:

  1. Vilka fina kort du gör! Jag undrar var du har köpt Martha Stewart - punchen?

    SvaraRadera
  2. Underbar punch! Vart är den inhandlad?

    SvaraRadera