tisdag 14 juli 2009

Ett sommarkort


Det blir inte så mycket pysslande under sommaren för mig. Det biter inte alls på att sitta inne vid skrivbordet när man kan vara ute i solljuset.
Men igår så landade en massa rolig post i min brevlåda som jag bara var tvungen att testa på en gång :-). Det blev ett somrigt kort med Tilda på bryggan. Det nya som jag ville testa var Spellbindersdien som jag använt till ram runt motivet samt pappret från Kaisercraft.

Idag så var planerna egentligen att åka över till grannlandet och shoppa, men min förkylning som jag haft sedan lördag har blivit värre under natten, så idag så är det nog bara sängen som gäller. Typiskt!

4 kommentarer:

  1. Jag har inte heller nån speciell lust att scrappa nu.....ändå har det varit ganska dåligt väder här några dagar....Men när hela familjen är samlad vill man vara med dom istället....
    Men nu har du ju fått gjort ett jättefint kort, härligt somrigt:)
    Ha det bra!!

    SvaraRadera
  2. Urfint kort med härliga färger!
    Känner igen det där "bekymret" med att pyssellusten är väck under sommaren ;)
    Men detta problem har vi nog alla så känn ingen skuld över det.
    Vi väntar snällt på dina kommande alster! =)

    SvaraRadera
  3. Sött kort! Hoppas du blivit frisk från förkylningen -aldrig kul att vara förkyld på sommaren!

    /Heidi
    http://scrapnstuff.blogg.se

    SvaraRadera
  4. Hallå där....jag har nåt åt dig i min blogg:)

    SvaraRadera