tisdag 28 juli 2009

Stamp something challanges- Butterflies


Veckans utmaning på sidan Stamp something är att skapa med någonting bevingat, insekter eller fjärilar.
Jag gjorde en påse efter en mall som jag hittade på sidan Create4fun. Påsen dekorerade jag med en fjäril som fick massor av Dazzling diamond på sig så att den skulle glittra samt pärlor och lite rosa sidenband.

Sist av allt så vill jag visa er den vackra vy som vi har i vår stuga. Stugan ligger alldeles på strandkanten ca 30 meter från vattnet.
Botten i vår vik är bara mjuk och len sand, inte en sten i sikte. Man kan gå nästan 100 m ut i vattnet innan det blir djupare. Just då jag fotade dessa bilder så var vattnet ganska högt och då når vattnet nästan ändå upp till grenen på vissa ställen, men vid lågvatten då är det oftast knädjupt. Riktigt barnvänligt + att vattnet alltid brukar vara ganska varmt.


4 kommentarer:

  1. Stället som ni har stugan på verkar ju helt underbart! Jag blir alldeles lugn inombords bara jag tittar på fotona!

    SvaraRadera
  2. What a beautiful place you live in, no wonder you are inspired to create beautiful things! This bag is so pretty!

    SvaraRadera
  3. Your bag is just beautiful! So is that photo! Where is this? It looks so welcoming!

    SvaraRadera
  4. Vad duktig du är! Tror minsann att jag varit inne på din garfikssida förr :) Utsikten från er sommarstuga är så fin och harmonisk!

    SvaraRadera