fredag 6 november 2009

Kort i lila toner


Nu är ett av korten levererat så att jag kan lägga ut en bild på det.
Önskemålet var ett 17-årskort i lila toner, gärna med glitter och bling. Men det fick absolut inte vara något motiv med hänglaflickor eller annat utan det skulle hållas ganska neutralt.
Jag använde mig av ett Melissa Frances papper i milda lila toner. Som motiv så använde jag en stämpel från Stampi'n Up. Till det lila sidenband och små rosor i olika lila toner som jag glittrade till på kanterna. Sedan så blingade jag med rader av pärlor också.
Jag var lite orolig för om jag träffat in på alla önskemålen, men beställaren blev jättenöjd med kortet.

Under helgen som var så var vi på 50-årskalas och jag gav bort min Exploding box till jubilaren. Ni skulle bara ha sett vilken reaktion den hade på alla på festen. Folket flockades av nyfikenhet runt presentbordet för att se. Roligt med en överaskning som överaskade alla :-)

1 kommentar: