fredag 26 februari 2010

Flätad korg


Just Magnolias blogg fanns för någon vecka sedan en utmaning där man skulle göra en korg. Jag deltog inte i utmaningen, men har ändå gjort några korgar efter beskrivningen.
I utmaningen så skulle man även använda sig av en magnoliastämpel på korgen, men det gjorde inte jag. Jag tyckte att det fick räcka med en kant med spets och ett vackert sidenband i matchande färg. Den här korgen går i gult och turkost och jag har tänkt använda den till att sätta påskgodis i. Bilden är tagen på kvällen så ljuset är tyvärr inte det bästa.

2 kommentarer:

  1. söt korg som passar att ha godis i. kram

    SvaraRadera
  2. wow, vilken trevlig korg... Jag vill oxå gör en korg. Letade på Magnolias hemsida och hittade ingen beskrivning på den.
    Vet du var jag hittar den? Sååå tacksam för svar.

    Kram Katja

    SvaraRadera