fredag 28 maj 2010

Godispåse


Det väntas 3-års kalas snart och jag har pysslat ihop en dekorerad godispåse till födelsedagsbarnet. Självklart så ska han även få en present, men han måste ju få någonting gott också och samtidigt så får denna påse ersätta det obligatoriska gratulationskortet, det här blir "allt i ett" (klicka på bilderna för att se dem större).

Jag har klätt in en vanlig godipåse "modell mindre" med cardstockpaneler och lite olika mönsterpapper. Den bakre panelen gjorde jag lite längre än den främre och fick på så sätt ett lock på påsen. Jag dekorerade påsen med kepskillen från Magnolia och en tag.

Baksidan på påsen är bara klädd i papper, men f.ö helt tom. Det fina pappret som jag använt kommer bl.a från 3ndypapir och Scenic Route.
Med påsen så är jag med på veckans utmaning i bloggen "Stamp something". Utmaningen är Birthday recipe: Some designerpaper, a ribbon a bow and a tag.

1 kommentar:

  1. Den var skikkelig lekker! Nydelige farger, superflott fargelagt!

    SvaraRadera